Formulir Kontak

Nama

Email *

Pesan *

Cari Blog Ini

Chajzer Filip Tvn

```html Filip Chajzer o problemach zdrowotnych: "Jestem na lekach, ale walczę"

Filip Chajzer o problemach zdrowotnych: "Jestem na lekach, ale walczę"

Prowadzący "Dzień Dobry TVN" zdradził, że zmaga się z problemami zdrowotnymi.

Filip Chajzer, jeden z najpopularniejszych prezenterów telewizyjnych w Polsce, poinformował o swoich problemach zdrowotnych w rozmowie z "Faktem".

Chajzer wyznał, że od jakiegoś czasu cierpi na depresję i nerwicę. "Jestem na lekach, ale walczę" - powiedział dziennikowi. "To nie jest łatwe, ale staram się dawać radę" - dodał.

Prezenter przyznał, że jego problemy zdrowotne mają wpływ na jego pracę. "Są dni, kiedy ciężko mi wstać z łóżka i iść do pracy" - powiedział. "Ale wiem, że muszę, bo mam zobowiązania wobec widzów i współpracowników".

Chajzer podziękował swoim bliskim za wsparcie. "Mam szczęście, że mam wokół siebie ludzi, którzy mnie wspierają" - powiedział. "Moja rodzina i przyjaciele są dla mnie wszystkim".

Prezenter zaapelował do osób, które zmagają się z podobnymi problemami, aby nie wstydziły się szukać pomocy. "Depresja i nerwica to poważne choroby, ale można je leczyć" - powiedział. "Nie bójcie się prosić o pomoc, bo ona jest dostępna".

```


Komentar